29 Eylül 2015 Salı

BURDA KOLAY DİKİŞ DERGSİ ORJİNAL GÖRÜNTÜLERİ

 daha önce sunduğum BURDA KOLAY DİKİŞ DERGİSİNİN doğruluğundan emin değildim aynı gün  bir sitede de başka modellerede rastlamıştım bunu diğer konudaki yorumlarımda bahsettim zaman kısıtlılığından dolayı   yüklemeye fırsat bulamadığımdan şimdi çıkacak yeni dergiye ait olan orjinal olanları paylaşıyorum .





















 




Her biri dikilesi modeller hatta kalıplar bir çok modele uyarlanabilir , yaşadığım yere gelirse almam lazım ....eğer sizlerde gelecek sayılarda neler olacak diye merak ediyorsanız http://burdastyle.ru/zhurnaly/  bu adrese sık sık uğrayın boll dikişli günler ...

10 yorum:

  1. Gerçekten güzel modeller, kolay gelsin canım.
    Sevgilerimi bıraktım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokkk teşekkürler blogcanım, hoşgeldin.. benim uğraşlarımda bunlar işte ;)
      Değerli sevgini aldım bende sana yolluyorum :görüşürüz.

      Sil
  2. Emeğine sağlık canım. Paylaşımın için teşekkürler. Sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. Bu sayı çıktı mı ? ben göremedim marketlerde,bu da güzel bir sayı bana göre ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben takip ediyorum sevgili hocam buraya henüz gelmedi ,kesinlikle alınası bir dergi eğer sahip olursam çokk sevineceğim ;)

      Sil
  4. Ben de göremedim. Bir bakınayım. Modeller fena değilmiş. Çok teşekkürler, kaynak vermeniz çok iyi zira bazen atlanıyor, yeni başlayanlar için güzel olur;) Sevgi ve selamlar Aysel Hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buraya hala gelmedi handan!cığım bende marketime tembih ettim ayırın diye .Kesinlikle acemiler için uygun bir dergi ;)uğradığın için ben teşekkür ederim .Bende sevgilerimi selamlarımı bıraktım.

      Sil
  5. evet bir gün öğreneceğim dikiş makinesiyle dikiş dikmeyi evde makinem var ama beceremiyorum öğrenir öğrenmez ilk önce masa örtüsü renkgarenk dikeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin nünü'cüğüm bende beceremeyenler grubundaydım ama inan aynı örgü gibi yaptıkça öğreniyor insan .

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...